xpliT Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Hur lång tid tar det ungefär att klara ut Crackdown? Jag har demon och där går det snabbare att bli bättre på sakerna än i det riktiga spelet men om nån som har spelat demon + det riktiga spelet kan berätta om det är stor skillnad. Är alla uppdrag typ likadana? Döda små bossarna och sen den stora liga bossen? Och en fråga till, nån som vet när Halo 3 betan öppnar och om man köper Crackdown nu, finns det nån plats kvar? Vet inte om jag ska köpa Crackdown eller C&C3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Hur lång tid tar det ungefär att klara ut Crackdown? Jag har demon och där går det snabbare att bli bättre på sakerna än i det riktiga spelet men om nån som har spelat demon + det riktiga spelet kan berätta om det är stor skillnad. Är alla uppdrag typ likadana? Döda små bossarna och sen den stora liga bossen? Och en fråga till, nån som vet när Halo 3 betan öppnar och om man köper Crackdown nu, finns det nån plats kvar? Vet inte om jag ska köpa Crackdown eller C&C3. Alla uppdrag är typ likadana, jag körde klart spelet på två dagar. Det tar dock ett tag att få fullt i alla skills och få alla achievements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Halo 3-betan öppnar den 16:e maj och alla Crackdown spel som har ett halo 3-klistermärke på fodralet har betan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Okej, då hinner jag kanske läsa om eller testa C&C3, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 min kompis ska kanske köpa crackdown, är det värt att köpa? vi älskar att döda saker:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 min kompis ska kanske köpa crackdown, är det värt att köpa? vi älskar att döda saker:D Det beror väl på. Det är inte alls som till exempel GTA, man får liksom ingen tillfredsställelse av att döda folk. Och eftersom man är "polis" så kan man inte typ starta ett krig mot "poliserna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Om man gillar GTA så borde man gillla det här också! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Jag har hört att live funktionen ska vara roliga på det här spelet. Kan nån berätta lite mer ingående om live på crackdown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Man kan spela två stycken samtidigt och göra alla uppdrag tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.