Gäst alan.shalaji Skrivet 17 April 2007 Rapport Skrivet 17 April 2007 Går det att ha olika webbläsare på varje användare på datorn? Jag har en användare och mina föräldrar har en. Jag vill ha firefox som standardwebbläsare och mina föräldrar vill ha explorer. Så går det att ha en firefox som standard på min användare och explorer som standard på mina föräldrars? Citera
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Behövs inte det är enkelt, skaffa båda! Du går in på Firefox och dina föräldrar går in på Explorer :) edit: läste fel :kung: Redigerat 17 April 2007 av Tomato Citera
MrSnow Skrivet 18 April 2007 Rapport Skrivet 18 April 2007 (redigerat) Du kan.. humm.. Svår fråga.. Du får väll nöja dig med att ha IE som standard men firefox som sekundär det är inte för jobbigt. Eller kan du göra så de inte äns får frågan! Öppna FF Klicka använd som default bowser (jag kör engelska Windows) Sedan går du till IE när frågan kommer bocka för fråga inte igen och klicka nej. Klatt! De kanske inte fattar att den inte är defult. Så :D Redigerat 18 April 2007 av MrSnow Citera
Gäst alan.shalaji Skrivet 18 April 2007 Rapport Skrivet 18 April 2007 Du kan.. humm.. Svår fråga.. Du får väll nöja dig med att ha IE som standard men firefox som sekundär det är inte för jobbigt. Eller kan du göra så de inte äns får frågan! Öppna FF Klicka använd som default bowser (jag kör engelska Windows) Sedan går du till IE när frågan kommer bocka för fråga inte igen och klicka nej. Klatt! De kanske inte fattar att den inte är defult. Så :D Jo, jag vet. Men om jag klickar på t.ex en länk i ett textdokument eller något så vill jag att länken ska öppnas med firefox. Men mina föräldrar vill att länken ska öppnas med explorer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.