123spill Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Tjej = Alexsandra Kille = Alexsander Du väl att man kan stava Joakim med bara ett k istället för ch ;) Hmm....ja vad skulle man kunna tänka sig. Mitt huvud är helt tomt på tankar så jag återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cain Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Typ, Sam. Passar till både tjejer och killar. D=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Kille= Kevin Tjej= Michelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Tom eller Carl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Tjej = Xenia eller Zoe Kille = Zacharias Gillar X och Z :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 kille: Jakob eller Kevin Tjej: Sara eller Malin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Tjej = Alexsandra Kille = Alexsander klart jag vet, men jag stavar ju med ch (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) Tox: Sammanträffande, gillar också de Skulle föredra Zoe, Zofi, Zack, Zackarias :) Redigerat 27 April 2007 av DS_Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 kille: Jocke junior tjej: grus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Om jag får en kille skulle jag vilja döpa den till Sonny. Älskar det namnet skulle fasiken vilja byta till det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) Pojke:Sauron Flicka:Någontingseriöst (alltså det ska hon heta, Någontingseriöst) Redigerat 27 April 2007 av Bowie4ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Om det blir en tjej så får hon gärna heta Tilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.