Agito Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Tja, tänke lvla upp herbelist, men jag vet inte var :/, är det nån som vet nå bra guide? :) (med det menar jag var man ska plocka blommor,^^) SKulle även sppskatta om nån vet nå bra skining guide ^^ (har lvl1 i båda x) ) tack på förhand^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Du kan kolla på wow-europe vart blommor finns och vilken skill det krävs för att plocka dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Guide av Highlander Bästa guiden som finns är ingen på fuska för dom är skitdåliga, ( inget personligt ) men den bästa jag vet är denna guiden som är gjord av Highlander ( kolla han på armory om ni vill UD warrior) Han har dock inte gjort den själv, utan han har samlat ihop andras guider och skrivit om dem, i de flesta fall. Mycket bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Guide av Highlander Bästa guiden som finns är ingen på fuska för dom är skitdåliga, ( inget personligt ) men den bästa jag vet är denna guiden som är gjord av Highlander ( kolla han på armory om ni vill UD warrior) Han har dock inte gjort den själv, utan han har samlat ihop andras guider och skrivit om dem, i de flesta fall. Mycket bra. Ska kolla upp den tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg