Gäst Kabby Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Klockan på fuska är inte inställd till sommartid, den går alltså en timme för tidigt :P (Fixa admin?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) nej, den går perfekt, detta inlägg skrevs 18:24 Redigerat 18 April 2007 av eckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Den går precis likadant som datorklockan, på sekunden lika. Och, datorklockan går ju rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Min visar iallafall en timme för tidigt, och min datorklocka är rätt inställd :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Du klickar först på "gå till mina inställningar", som ligger precis bredvid reklamen, och sedan bläddrar du ner till alternativ. När du har gjort detta så klickar du på foruminställningar, sedan klickar du i den lilla rutan under där man ställer in rätt tidszon. Det är alltså din klocka som är fel inställd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Använd denna länk för att ställa in det. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Okej, nu har jag ställt den rätt :P Tråden kan låsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Tack så mycket för det här =D. Min inläggs klocka har alltid gått en timme före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.