Hoppa till innehåll

Addons


PRIMO

Rekommendera inlägg

Har en fråga om addOns .

 

Efter jag har laddat ner addOns så har jag problem att få in dom.

Oftast så söker jag på addOns på sök, efter den kommit upp så lägger jag in den där. Men det är dock inte alltid som man kan använda den i spelet...

 

Skulle någon kunna skriva steg-för-steg guide hur man lägger in den på en PC i denna tråd ?

 

Tacksam för svar ! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ladda ner AddOn:et

2. Öppna mappen C:/Program/World of Warcraft/interface/Addons

3. extrahera upp alla filer dit sen starta spelet och då ska de funka om inte du har ett out of date addon

 

4. Efter att du loggat in och skärmen där man väljer gubbe visas finns det en knapp nere i vänstra hörnet. Tryck på den för att få upp addon menyn.

5. Bocka i alla addons du vill använda.

6. Bocka i "Load out of Date" ifall du vill använda out-of-date addons. (addons vars toc fil inte är uppdaterad sen senaste patchen)

7. Tryck "OK" och sen trycker du på "Enter world" som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är vad jag brukar göra. Men den kommer sällan upp i wow, nere i hörnet har fått in några addOns, men men ska försöka hårdare när jag kommer hem från skolan ;)

 

 

Ett tips: läs om addonen, om du tex använder www.curse-gaming.com (bästa addon sidan imo) Läs alltid vad dom skriver för du kanske måste skriva något / text kanske, eller så kanske du måste ha samarbetsadoon eller va de nu heter, som man kanske måste ha för att den addonen du ska ha ska funka :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...