cyber-fox Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 jag är n00b jag är i lvl 11 men jag har bara spelat i en månad en timma om dagen ungefär varje dag hur levlar man snabbare kanske med hacks men jag vet inte jag vill inte andvända hacks snälla berätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 ööhmm......runescape eller tibia?? tibia spelar ja inte men RS har ja spelat o då e de bara at slåss mot de bästa man klarar av...först typ goblins lvl3 i början o sen goblins lvl5 i goblin village om man e noob på 11 ska du nog te village..... om du inte lvlar så kan det va att du tränar i samma sak hela tiden....byt fighting stil så får du exp i annat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 ok jag håller bara på och minar och smider hela tiden jag är lvl 24 i mining och 19 (tror jag) i smithing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 vill du ha pengar när du är i 30 minig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Slåss du med magi, pilskytte eller närstrid? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg