Gäst onix8 Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag ska till USA och jag har med mig mitt ds. å det tar 10 timmar vet nån om det håller så länge snälla svara fort jag åker på Lördag(allstå hur länge den klarar sig utan att ladda.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Det beror på. Om du har orginal klarar det sig i cirka sex-sju timmar, har du Lite klarar det sig längre (inte säker på hur länge) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 klicka här och så letar du upp nintendo ds och någon stans står det hur länge det håller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 TACK :-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 (redigerat) Om du läser manualen så får du reda på allt, <_< Speltid per uppladdning: Minimal ljusstyrka: 15–19 timmar Låg ljusstyrka: 10–15 timmar Hög ljusstyrka: 7–11 timmar Maximal ljusstyrka: 5–8 timmar (tiden kan variera beroende på mjukvaran) Själv kör jag alltid på Låg. :P Redigerat 19 April 2007 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) Varför kan du inte ta med dej laddaren..?? Aha nu fattar jag du menade på planet. xD Sorry för riktigt trögt inlägg. Redigerat 20 April 2007 av Master_Adi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Tack så mycket är i usa kl 12 svensk tid :) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Varför kan du inte ta med dej laddaren..?? Aha nu fattar jag du menade på planet. xD Sorry för riktigt trögt inlägg. USAs kontakter har helt annan spänning och ser helt olika ut. köp en konverterare till elektirsk utrustning så kan du ladda din DS i USA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Varför kan du inte ta med dej laddaren..?? Aha nu fattar jag du menade på planet. xD Sorry för riktigt trögt inlägg. Ajuste läste det i ett inlägg för ett antal år sedan. Men var kan man köpa sånna..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) tack så mkt är hemma nu det står att jag är 9 jag är tio Redigerat 3 Maj 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fresh_Yahoo Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 det kan vara till 19 timmar nintendo ds mitt kan det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jo men visst som en petig påpekar så har Jenkarna och Europeerna helt skilda elsystem. Medans vi i Europa håller oss till 230V(220) 50Hz så har jenkarna 127V 60 Hz. Vad jag inte däremot skulle göra är att använda laddaren som medföljer Ds i USA eftersom denna ändast är avsedd för det europeiska nätet på 50Hz, så följden blir att du bränner sönder elektroniken i laddaren. vad jag skulle däremot göra är att ta reda på om man överhuvudtaget kan använda sitt Ds köpt i Europa i USA, funkar detta är det bara att köpa en laddare avsedd för 60Hz(USA-plugg). Eller helt enkelt köpa ett extra batteri och ladda upp detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg