yoshi_power Skrivet 19 April 2007 Rapport Skrivet 19 April 2007 Hej, som rubrik jag har fastnat i lakebed temple jag är i rummet som det finns skulls fishs i :( kan någon hjälpa mig.(jag har inte claw shot :() Citera
27Caramele Skrivet 19 April 2007 Rapport Skrivet 19 April 2007 (redigerat) du ska gå in i rummet som är/var låst. där ska du skuta med bomb arrows i taket. i taket finns det saker som sticker ner (du har gjort så tidigare i spelet.) hoppas det hjälpte :D Redigerat 19 April 2007 av orre_best Citera
yoshi_power Skrivet 19 April 2007 Författare Rapport Skrivet 19 April 2007 (redigerat) menar du efter man har simmat? eller där med dom där hoppande sakerna? EDIT: snälla svara jag har väntat i en hel minut!(eller 2) inte så mycket hjälpte det (jag är fortfarande fast) :unsure: eller jo men nu har jag bara 1 problem än så länge.........at få claw shot Snälla berätta hur man får den! Redigerat 19 April 2007 av yoshi_power Citera
Davidfreak Skrivet 19 April 2007 Rapport Skrivet 19 April 2007 Tycker alla det är svårt med leakbed templet?? Jag har klarat men kommer tyvär inte ihåg. O.B.S Det är rätt så enkelt egentligen så kämpa på :medieval: ;) Citera
yoshi_power Skrivet 19 April 2007 Författare Rapport Skrivet 19 April 2007 fattar inte vad jag ska göra(jag har claw shot och jag har höjt vatten nivån i rummet med skulls fishs en gång) Citera
yoshi_power Skrivet 24 April 2007 Författare Rapport Skrivet 24 April 2007 JAG HITTAR JU INGEN SOM JAG FATTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
yoshi_power Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Skrivet 28 April 2007 menar du boss nyckeln så japp Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.