Moviemaker Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Hej, jag undrar om någon kan ge mig en beskrivning eller guide på hur man moddar in bigfoot i spelet! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Ladda ner modden, lägg den bland någon gta fil mapp.. Vet dock inte vilken. Men om du har versin 2.00 så kan du inte modda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 22 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Bara? <_< Kan någon förklara precis vart jag ska lägga modden? Blir tacksam om jag också får veta var den finns! En del säger att den finns på MT. Chilliad (Eller vad det där berget heter!) och en del säger att den finns i Back o beyond! Och så undrar jag om det är en eller fler bigfoot. HALLÅ!!!!!!!!!!!!! Jag behöver svar. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Snackar ni om monster-trucken Bigfoot eller monstret Bigfoot??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Monstret Bigfoot! Plus så undrar jag om man kan se bigfooten efter uppdraget?Man får ju ett uppdrag när man moddat klart bigfoot och då undrar jag om man ser bigfooten innan eller efter uppdraget! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) [borttaget] Redigerat 29 April 2007 av Bellic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Monstret Bigfoot! Plus så undrar jag om man kan se bigfooten efter uppdraget?Man får ju ett uppdrag när man moddat klart bigfoot och då undrar jag om man ser bigfooten innan eller efter uppdraget! :blink: Bigfoot finns inte vad jag hört, man måste modda honom vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 DEt är ju det han gör.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 DEt är ju det han gör.. Jag förstog inte riktigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 JAG UNDRAR BARA HUR MAN MODDAR BIGFOOT IN I SPELET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Ahum------.... <_< <_< :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg