Vuvazela Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Halloj allesammans! Har nu en fråga till er riktigt Data - kunniga! Jag har precis laddat ner en WinZIP - Fil och öppnat den med hjälp av just WinZIP. Filen är ett objekt (Ett tillbehör alltså) som ska dyka upp i spelet, men som göra raka motsatsen! Så. Jag har klickat på "Unzip File" (Eller någon sådan knapp) och filen's skruvstäd (Symbol för att filen är "låst") är borta, men trots detta har objektet (tillbehöret) inte dykt upp i spelet! Kan någon snäll person nu hjälpa mig med detta? / Vuvazela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Hej och välkommen till fuska.se! Oftast så krävs det att man lägger filerna som finns i .zip filen i någon speciell mapp för att det hela ska funka. Vart står oftast i en textfil eller en .nfo fil som också finns med i .zip-filen. Finns det inga instruktioner kan du chansa på mappen där spelet är installerat. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vuvazela Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Hej och välkommen till fuska.se! Oftast så krävs det att man lägger filerna som finns i .zip filen i någon speciell mapp för att det hela ska funka. Vart står oftast i en textfil eller en .nfo fil som också finns med i .zip-filen. Finns det inga instruktioner kan du chansa på mappen där spelet är installerat. Lycka till! Tack så mycket Nico! Om nu ditt alternativ dessvärre inte skulle fungera, har du då ett annat tips? Tja, Hur gör du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Nej, står det inte så får man som sagt chansa på mappen där spelet är installerat, annars kan man ju googla lite och se om man hittar någon hjälp. Annars är det nog tyvärr inte så mycket att göra åt om jag har fattat ditt problem rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Kan bara hjälpa om det gäller GTA Vice City, för det är det enda spelet jag gjort något sådant med någonsin ^^, :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.