Hoppa till innehåll

Nintendo 64

ajar

Rekommendera inlägg

För att jag redan har ett Xbox 360 och för att ja vill kunna sela äldre spel som Banjo, Zelda och Super Mario.

kn3ckarn: Jag vet inte riktigt, men jag skulle kunna tänka mig 1000-1500 kronor. Annar får ni gärna ge tips på sidor som säljer.

OOT har släppts två gånger till GCN och finns till Virtual Console på Wii. För övrigt är spelet värre än avföring på tub.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min kompis köpte ett nintedo 64 + zelda OoT för ett tag sen på tradera för typ 200 spänn. de är där du typ kan köpa dom begnade. om du vill ha ett nytt för du nog gå typ till en antik affär :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Jag själv tycker att du ska köpa en N64 på www.tvspelen.se eller på www.retrohouse.se

men www.GameReplay.com = :evil: :evil: :evil: :evil: VARNING!!!! HANDLA INTE DÄR. Där kostar en NES typ 1000 kr, på www.tvspelen.se kostar den 500 kr (förskottsbetalning, men det funkade för mig. En annan bra hemsida är www.Gameshop.se Där har de allting som man kan tänka sig. allt från

AMIGA, Commodore 64, Atari 2600 till Xbox 360, WII och PS3. Jag tror en N64 där kostar 500 kr. Det finns även www.spelochsant.se som ligger i centrala norrtälje som är billiga, ja, ialla fall billigare än Gameshop. De ska när som helst öppna e ny webbutik där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För övrigt är spelet värre än avföring på tub.

............./´¯/)............(\¯`\

............/....//..............\\....\

.........../....//................\\....\

...../´¯/..../´¯\.........../¯`\....\¯`\

.././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\..

(.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).)

.\................\/.../....\...\/................/

..\................. /........\................../

....\..............(............).............

DITT ** DU KAN *** TA OCH SUGA *** SÄGA SÅ OM UNIVERSUMS BÄSTA SPEL. JAG AVGUDAR DET SPELET. HOPPAS DU DÖR!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie
(cyber-fox @ 15/05-2007 17:18:59)

DITT ** DU KAN *** TA OCH SUGA *** SÄGA SÅ OM UNIVERSUMS BÄSTA SPEL. JAG AVGUDAR DET SPELET. HOPPAS DU DÖR!!!!!

Lugna ner dig...

alla få väl ha sin egen åsikt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Tjena! Jag har länge drömt om ett eget N64, och därför undrar jag var man kan få tag i ett billigt? (Kvittar om det är begagnat eller ej, bara det är i bra skick och fungerar)

Ps. Vill även ha tag i de här spelen:

Super Mario 64

Super Smash Bros.

Super Mario Kart

Alla Zelda-spelen

Banjo-spelen

Glöm inte bort att skaffa Expansion Pak till Majoras Mask, annars sitter du där med ett spel som du inte kan spela. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har bara tänkt på en grej: Är det säkert att köpa konsoller av andra över internet? Får man prova och se att det funkar eller hur fungerar det?

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Har bara tänkt på en grej: Är det säkert att köpa konsoller av andra över internet? Får man prova och se att det funkar eller hur fungerar det?

Beror på hur du menar. Om man ska köpa på http://www.tradera.com så kan man inte testa konsolen innan man köper den. Däremot kan man titta på säljarens kritik och se om sakerna han/hon har är välskötta eller inte. På http://www.Blocket.se kan man säkert pröva konsolerna innan man köper dom om man möter dom IRL (in real life). Mm. Men ett annat internet tips är http://www.spelfyndet.se Där har dom allt som man söker. T.o.m. obegagnade retrosaker så som Atari 2600 (köpte ett obegagnat spel där till Atari 2600). Där har dom obegagnade Nintendo 64:or om du letar efter det. Det mesta där är obegagnat, oavsett format.

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...
Gäst nissling

DITT AS DU KAN f*n TA OCH SUGA k*k SÄGA SÅ OM UNIVERSUMS BÄSTA SPEL. JAG AVGUDAR DET SPELET. HOPPAS DU DÖR!!!!!

Hoppas du också dör.

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...