pokecard Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 spelet är skit dåligt tycker jag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bbl Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag har aldrig spelat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 det e rätt tråkit efter ett tag... man gör en och samma sak hela tiden asså... så det blir tråkit efter några gånger när man e bra... men e det nån som vet hur man kallar ut sin totem när man släpper ut sin beyblade??? (en totemstart..) tryck på x när du ska krocka sen tiitar du på Lp då å då om du får 25 Lp eller mer så då kan du trycka på fyrkant eller rund jag kommer inte ihåg. om du vil få ut din totem på starten så ska du ha 20 Lp eller mer. du behöver trycka på fyrkan eller på rund i stället för x...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Bey blade är ute Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 e beyblade spelen kul..?asså vad gör man?bara möter nån annan?e det äventyrs spel eller?kan man köpa beyblades eller få bättre eller nåt? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 ee man ska bara mäta folk och man kan köpa delar med påengen man vinner.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grond Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 låter inte så kul om jag ska säga så------------------kom in i tekken inlägget den har jag gjort och prata lite där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Bey blade är ute jaa men rätt kul och kolla på...bara kolla(tv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 det kan väl kanappast bli mer populärt en pokemon va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg