Emomilol Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Silent hill,StayAlive och såklart Saw filmerna HAHA va e du för fjant egentligen? stay alive? den e skit dålig fast ser bra ut på fodralet! konstigt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 The Amityville Horror är jävligt läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 The ring 1/2 och Final destynation 3(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) The Ring 1:an och 2:an. The Grudge Disturbia är lite småläskig... Redigerat 12 December 2007 av Inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Jag hatar att älska alla Final Destination filmerna :P Ett absolut måste för skräckälskare. Redigerat 12 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 finns en film som heter titta vi spökar som är shit läskig fasten man inte tror det när man hör namnet och filmen it som handlar om någon kanibal clown (men då var jag typ 4)Tack för det, jag har clwonfobi och nu sket jag på mej. :( Bästa skräckis:Halloween Äckligaste:Cannibal holoucast Läskigaste(så man hoppar till):The grudge Läskigaste(så man ryser): Cannibal holoucast där me. Sämsta:House of wax (Eller den e bra för man får se paris hilton dö) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ser inte så mycket på skräckisar, men har sett en del "nya" och The Grudge var riktigt läskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.