Hoppa till innehåll

Addons

Spawn

Rekommendera inlägg

Någon som vet några en bra addon ? jag vill inte ha för avancerad typ med som cosmos .. :P laddade ner cosmos en gång men var virus på den :)

Huh.

Du kanske ska säga vilken class / lvl du är?

Altså det kan vara lite svårt att säga några "bra" addons om man inte vet vilken lvl du är på.

Om du är 30+ , skulle jag tipsa dej om addonen "Trinity Bars".

Gör så att du kan nå dina spells närmare lr nott sont.

Annash kan du ju också besöka www.curse-gaming.com >Game>WoW>Category(stavning)>Addons>Search.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sök bara på curse-gaming.

Och angående scrolling combat texts så behöver man ingen addon för det, finns inbyggt, i interface options. :)

Cartographer är en stenbra map addon som innehåller coords och låter dig se hela kartan för alla ställen, även de som du inte utforskat.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sök bara på curse-gaming.

Och angående scrolling combat texts så behöver man ingen addon för det, finns inbyggt, i interface options. :)

Cartographer är en stenbra map addon som innehåller coords och låter dig se hela kartan för alla ställen, även de som du inte utforskat.

Okej tack men jag fattar inte vad du mnenar med Och angående scrolling combat texts så behöver man ingen addon för det, finns inbyggt, i interface options. :) jag har inte frågat om det :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du spelar för att ha kul mer än att skaffa gear och gillar addons, så rekommenderar jag Soundtrack. Väldigt kul att sätta egen musik i områden, strider, osv. finns på curse-gaming.com

OBS: kräver Python, men det seriösare program att ladda ner än python är rätt svårt att hitta ^^

Redigerat av Giga_Bowser
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använder bara några:

MetaMap = Karta med kordinationer, flyttbar, kan bli genomskinlig med mera.

Atlas = Kompletta kartor för alla instancer, info om bossar, questimes med mera.

UberQuestlog = Level på questen, man ser mer quest i listan, bra layout.

De är att rekomendera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...