kongolasse Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 bästa:midnnight club 3 dub edition och need for speed underground 2 sämsta true crime streets of new york Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 De bästa spelen enligt min mening: SSBM, TLoZ; TP, TWW, MoH RS, Starfox Adventures. De sämsta spelen/trådförstörarna. Tales of Symphonia, Mihker, Animal Crossing, Sonic Mega Collection. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Bästa:Super Smash Bros Melee. Sämsta:Sims 2 b.la Det är min favvo också.Sims är väl inte det bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 mitt bästa är animal crossing och mitt sämsta är reign of fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Det bästa är Starfox Adventures(Sonic Mega Collection och Battalion Wars kommer kort efter). Det sämsta måste vara de där j*vla skit-Zelda-spelen. vADÅ SKIT SPEL? DIN JÄVEL! :angry: Jag håller med zelda spelen ÄGER!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Det bästa är Starfox Adventures(Sonic Mega Collection och Battalion Wars kommer kort efter). Det sämsta måste vara de där j*vla skit-Zelda-spelen. vADÅ SKIT SPEL? DIN JÄVEL! :angry: Jag håller med zelda spelen ÄGER!!!!!! Jo, speciellt Zelda:Ocarina of Time. Ger sånna sköna nostalgi-känslor^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Bästa är SSBM sämsta är freedomfighters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 är det någnsom kan spela riktig ocarina eller miniocraina :huh: jag kan det bästa ocarina of time och tp sämst är alla pokemon :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Bästa spel: Mario Kart Double Dash och Super Smash Bros. Melee. Sämsta Spel: Sims 2 och nåt Star Wars spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg