Y0shi Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Skulle någon kunna hjälpa mig med snowmans banan?? :blink: (jag har just köpt spelet så kalla mig inte noob) <_< .. Jag behöver hjälp i updraget into the igloo (lr va d nu hette) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Vet inte ifall det är rätt bana jag pratar om men jag tror att när du startar på banana så är det ett hus framför dej och så ska du ta dej upp på taket på huset och ner i skorsten och sen åker du nerför banana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Nej, han menar Snowman's Land, inte Cool Cool Mountain. Till vänster om isvågsmaskinen (när du står rakt mot den) så finns det en liten backe som går upp från sjön. Uppe på backen ligger är Igloon. Det finns flera sätt att ta sig till den, men det lättaste är att ta skalet som finns i utkanten av banan i närheten av sjön. Med det tar man sig lätt uppför backen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Y0shi Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Ok. Tack för infon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 vi kalar dej inte noob! du har ju kommit långt för att precis köpt det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg