PussyCat Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 (redigerat) Hejsan..!! När jag startar min webbläsare så kommer det ibland en ruta där det står "iexplorer.exe har stött på ett problem och måste avslutas". Ibland kommer rutan upp precis efter man har skrivit ett inlägg. Sedan står det också "skicka felrapport" "skicka inte" jag brukar oftast skicka. Detta är ganska störande. Faktiskt ingen aning vilken IE jag har det står bara så här "Microsoft Internet Explorer erhållen av Spray" Detta hände innan jag skaffade Windows Xp Service Pack 2 och Windows Media Player 11. Förresten vart kan man se vilken version av IE man har..?? Vore väldigt snällt om någon kunde hjälpa mej /// MvH Adî Nu står det också att Grafik drivrutinen inte fungerar =S Var uppdaterar man drivrutiner..?? Version av IE = 6.0. IE uppdaterat till 7.0 ska se om problemen fortsätter. Firefox nedladdat. Redigerat 26 April 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Har ett litet tips; Välj "Skicka inte" när felrapportsrutan kommer upp. Du tror inte att felet beror på anslutningen, så att det är den som det är fel på? Och vilken version av IE är det du har? Skulle verkligen uppskatta lite mer information. P.S. Byt till Firefox. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Hjälp > Om Internet Explorer. Där ser du versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Use Firefox :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Use Firefox :cool: Hur Får man tag på firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Use Firefox :cool: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Use Firefox :cool: så nu har jag skaffat det iaf men vad är det för skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Den är säkrare än explore (vad jag har hört talas om)- :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newsony Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Annars kan du alltid ladda ner Opera /Opera Vad jag tycker så är Opera mycket snyggare än Firefox :P :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 lol jag har opera på mitt wii....segt! ladda ner firefox, den är bättre >_< jag har virus på internet explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Opera. Funkar det bättre än både FF och IE..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Opera. Funkar det bättre än både FF och IE..?? Gör det så här... IE tar man bort...Sen vad skulle du helst vilja se: Nån som sjunger opera eller en räv som brinner. (Firefox är bättre än opera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.