Master_fusion Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 (redigerat) Tänkte dela med mig av det nya cracket till tibiabotng 7.92 och om någon behöver så finns det multiclient patch till tibia 7.92 cracket finns här; Och multiclient finns här; Hittade dessa fusk på; och de funkar utmärkt för mig :) Redigerat 26 April 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 lol det är ju din egen hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_fusion Skrivet 23 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 lol det är ju din egen hemsida Då hade jag väl bar asagt "Besök min hemsida för att ladda ner Tibiafusk" Jag fick länken till den sidan av en kompis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EternalOblivion Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 (redigerat) Tänkte dela med mig av det nya cracket till tibiabotng 7.92 och om någon behöver så finns det multiclient patch till tibia 7.92 cracket finns här; Och multiclient finns här; Hittade dessa fusk på; och de funkar utmärkt för mig :) Tackar, Multiclient fungerar utmärkt :) Redigerat 26 April 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Finns ingen crack till tibiabot NG, varnad för dubbelanvändare desutom. EternalOblivion och Master_fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg