Gäst Szellerie Skrivet 27 April 2007 Rapport Skrivet 27 April 2007 Jag är orkar f*n inte läsa engelska!! Vem f*n tror du att du är szellerie jag vet mycket väl vem jag är >_> och är man 18 år och ber kanske 6 år yngre om hjälp att översätta till engelska är man jävligt korkad. anmäl mig gärna, mig kvittar det. ;)
Winjaaa Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Skrivet 28 April 2007 Jag är orkar f*n inte läsa engelska!! Vem f*n tror du att du är szellerie Jag är f*n utlänning så jag har svårt och lära mig engelska
Gäst JohanFoppa Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 lol skyll på de, du är bara 9 år och kan inte förstå engelska än
Winjaaa Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2007 lol skyll på de, du är bara 9 år och kan inte förstå engelska än Ok jag skiter i vad du säger Du kan säga vad du vill men jag bryr mig inte
Frippe Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Skrivet 16 Juni 2007 animal crossing community den här sidan är på engelska men här fins all info du kan behöva till ACWW :cool:
Rekommendera inlägg