Gäst newnameguy Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Att ha mamma som vän? Jag säger bara L-O-L. Mamma är ingen vän, hon är din mamma och en mycket mer nära person till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) min kompis vet det där det är nått me att vän är mer djupare.o det är där pojk/flickvän kommer ifrån. nått sånt är det Redigerat 16 Augusti 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Nästan samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Jag tycker de är synonymer till varandra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Jag tycker som cookie, det e ju typ svenska och slang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Eller typ svenska och svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag tycker att kompis är typ som en ja du vet när du är i skolan å nån säger tja till en, det är typ en kompis. En vän, är en man är mycket mer, typ en vän från sin barndom. Självklar men önskar jag hade fler vänner och så men vad jag vet är *Bästa vänn* Bättre en bara kompis och vänn. P.S jag hade andå inget att annat att skriva eller jo förstås deta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Att man är vän med någon betyder bara att man inte är ovän med den personen. Att man är kompis med någon betyder typ att man vill vara med den personen och göra tex "roliga" saker. Dvs, jag är inte ovän med nån i min klass. Därför ser jag alla som vänner, men jag är inte med så många på rasterna. Därför kallar jag dom inte för kompisar. Så ser jag det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.