Molle_96 Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 har en katt som heter Molle och är en bond katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Har två katter (Norska skogs katter) Som heter Kosmi och Kafka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 min lillasyster har ett marsvin som heter smulan. det är allt. men jag har haft fiskar. :cool: Samma här min lillasyster har ett marsvin som heter Pipen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Jag har en hund, blandras (schäfer och labrador), som heter Nikita Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) Har en kanin som heter Flip (Löwen) Redigerat 27 April 2007 av DS_Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Jag har haft två marsvin som hetat Casper och Lakrits. Nu har jag en dvärghamster som heter Hoshi (=stjärna på japanska) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Har en dvärghamster som heter Silver och en katt som heter Dipsy (hatar det namnet, men det var inte jag som bestämde) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 jag hade 5 fåglar . men inga husdjur nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 har haft en schäfer som hette tova (isländsk namn) inte toa :angry: men nu har jag fiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Kanin är bäst och det kan jag lova! Om jag har fel får någon ha krig med mig! :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: Japp, Japp, kaniner rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Har en galen dvärghamster som heter Jerry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.