Hoppa till innehåll

Wtf ! Vad Har Hänt Med Mitt Account


PRIMO

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

varför köpa en gubbe där du inte byter mail eller kan den svaret på den hemliga frågan? :s vad f*n förväntar du dig lol. klart man snor tillbaks en gubbe om man kan, man är ju inte dum. eftersom det är emot blizzards regler att sälja gubbar så är det väl klart man scammar nån när blizzard inte kommer hjälpa den scammade. lär dig av dina misstag. nu har du lärt dig nåt. men du är fortfarande dum, för du blev scammad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför köpa en gubbe där du inte byter mail eller kan den svaret på den hemliga frågan? :s vad f*n förväntar du dig lol. klart man snor tillbaks en gubbe om man kan, man är ju inte dum. eftersom det är emot blizzards regler att sälja gubbar så är det väl klart man scammar nån när blizzard inte kommer hjälpa den scammade. lär dig av dina misstag. nu har du lärt dig nåt. men du är fortfarande dum, för du blev scammad.

 

för det första så GLÖMDE jag byta e-mail ... för det andra så GEDDE killen accet till min kompis (han skulle sluta spela) för det tredje så är ja int dum...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan du inte secret question answer?

 

 

För det FÖRSTA så heter det GAV.

För det ANDRA så ska du alltid ta reda på secret answer eftersom den är viktigare än e-mailen.

För det TREDJE så har du blivit scammad.

För det FJÄRDE så kan jag inte komma på nåt. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Stackars lilla tomato *nyper i kinden*! Nu KANSKE (hoppeligen) du förstår varför det ÄR förbjudet! Det är just det här som händer då!

 

*N**B BUSTED*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan absolut fortfarande snacka med säljaren och begära pengarna tillbaka.Annars kan du polisanmäla honom. Skrev han om han skulle ge ut SQA i annonsen?

 

Jag kan inte alls polis anmäla nån ?

och alla snälla sluta skriv nu MOD PLEASE LÅS !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, du kan polisanmäla säljaren ifall han tagit tillbaka det du köpte utan att ge pengarna tillbaks.

 

Lol asså det är olagligt att köpa och sälja gubbar jag skulle troligen bli lika fastagen som han ...

 

SLUTA SKRIV

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...