yoZhi Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Jag är inte säker på detta. Men när man pvpar som rogue, ska man då köra Backstab eller Mutilate? Alltså vilken är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Beror på vilken situation , först och främst så ska man göra ambush i början sedan om man har speccat så ska man göra backstab ,är lite ny på multiate speccen, men det är som en backstab fast man slår med båda daggersena altså man tar typ 800 +800 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Jag använder Shadowstep för Arena, Och nej.. Man ska inte alltid göra ambush. Men vad du än gör, specca absolut inte mutilate. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Specca lätt Mutilate för PvP, det absolut bästa. Kräver dock ganska bra vapen + skills. Spelar själv 19/42/0 men kan ändå äga i PvP för det mesta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 25 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Jag använder Shadowstep för Arena, Och nej.. Man ska inte alltid göra ambush. Men vad du än gör, specca absolut inte mutilate. Säg varför jag inte ska specca mutilate. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Jag använder Shadowstep för Arena, Och nej.. Man ska inte alltid göra ambush. Men vad du än gör, specca absolut inte mutilate. Tänkte på att man ska göra ambush om det är ,backstab,multilate och ambush som gäller ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 (redigerat) För att mutilate drar hemskt mycket energy och gör knappt mer skada än backstab. Det enda bra är de två combat pointsen man får av den. Mutilate suger i 1v1 PvP. Redigerat 26 April 2007 av XxXHaZteXxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 En spelare med bra gear och som kan spela Rogue på ett proffsigt sätt äger med Mutilate. Är man inte det kan Backstab vara en annan lösning ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Du glömde tur*, Crittar du inte ofta är en mutilate sämre än backstab.. Men, man har ju cold blood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 27 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Du glömde tur*, Crittar du inte ofta är en mutilate sämre än backstab.. Men, man har ju cold blood. Mjo, det är sant. Den tar lika mycket energy som BS och BS crittar man oftare med rätt specc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 En spelare med bra gear och som kan spela Rogue på ett proffsigt sätt äger med Mutilate. Är man inte det kan Backstab vara en annan lösning ;). Glöm inte att en skillad spelare med bra gear äger lika hårt med shadowstep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Kör med 40/2/18, ingen muti eller shadowstep... det funkar lika bra.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg