Snake_16 Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 (redigerat) jag har försökt att installera PC Suit for min W850i, men den där saken på bilden kommer upp helatiden. Någon som vet hur man can fixa det? Redigerat 25 April 2007 av Snake_16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 (redigerat) Jag kan nog hjälpa dig. Hade samma problem förra veckan på morsans laptop. Samma meddelande dök upp när man kom in i Windows. Det du behöver är en speciell Windows uppdatering som jag måste leta upp igen. Du ska köra den och starta om datorn så ska meddelandet försvinna. Redigerat 25 April 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 25 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 ok, kan du leta upp den och skriva länken var jag can ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 (redigerat) Jag väntar svar från en person som hjälpte med det hela. Jag skickar ut länken när jag fått svar från honom :visslar: Okej,här ska du ladda ner uppdateringen. Installera den och följ instruktionerna. :) Redigerat 25 April 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 jag har installerat uppdateringen, men det hjälpte inte :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Okej. Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig mer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 e de så på alla dina program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 nej, bara på den som jag nämnde förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.