knipan64 Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 hur får man snuff shot B,J & hella coptear :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Snuff shot B: Ta kort på Brad vid maintenence key-rummet direkt efter det att du evakuerat bomberna. Snuff shot J: Ta kort på Jessie i security room direkt efter att filmen när hon tar av sig glasögonen och lägger sig ner på sängen har spelats, efter du är klar med alla cases, innan overtime mode. Hellacopter: Förstör militärhelikoptern i Leasure Park, när militärerna anlänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Kör cases. Helal copter får du om du skjuter ner special forces helikopter i leisure park. Snuff shot B och J får du om du tar kort på brad och jessie som zombies. Brad finns i rummet i parkeringshuset efter uppdraget "last resort" (kommer inte ihåg vilken case). Jessie finns uppe i secure room efter samma case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Kör cases. Helal copter får du om du skjuter ner special forces helikopter i leisure park. Snuff shot B och J får du om du tar kort på brad och jessie som zombies. Brad finns i rummet i parkeringshuset efter uppdraget "last resort" (kommer inte ihåg vilken case). Jessie finns uppe i secure room efter samma case. Nej, det är innan overtime mode, efter Larry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Vilka vapen är bra när man skjuter ner helikoptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 ååå jippi jag hade läge att få B,J men jag hade inte batteri förut :cry: men tack :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Vilka vapen är bra när man skjuter ner helikoptern? Real Mega Buster, sniper rifle, smg m.m. Är man duktig så kan man skjuta piloten med sniper riflen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 real mega buster men då måste du döda zombizar (ca 53,000)sen kommer den till det säkra rummet.(det skall jag iallafall testa :) ) ha :lol: 8 sek efter kishuna nu när jag endå har ämnet levande så undrar jag varför några försvinner från det säkra rummet :cry: (om ni unndra varför jag skrev det där med 8 sek fasten det stog att jag skicka det senare e de pga att jag ändrade mitt svar med det inlägget :bah: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Kör cases. Helal copter får du om du skjuter ner special forces helikopter i leisure park. Snuff shot B och J får du om du tar kort på brad och jessie som zombies. Brad finns i rummet i parkeringshuset efter uppdraget "last resort" (kommer inte ihåg vilken case). Jessie finns uppe i secure room efter samma case. Haha, ja just f*n.. Dags o köra om cases kanse ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 :cry: hallå kan någon svara på min senaste fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Några människor? Typ Kindell, Ronald eller Floyd(det finns fler)? Ibland ringer Otis och säger att du måste hjälpa nån du räddat, gör du inte det kan många du räddat dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 tack :cool: fast jag har nu förlorat alla i ett rum(det finns 4 rum med människor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.