Hoppa till innehåll

Dead Rising

knipan64

Rekommendera inlägg

Snuff shot B: Ta kort på Brad vid maintenence key-rummet direkt efter det att

du evakuerat bomberna.

Snuff shot J: Ta kort på Jessie i security room direkt efter att filmen när hon tar av sig glasögonen

och lägger sig ner på sängen har spelats, efter du är klar med alla cases, innan overtime mode.

Hellacopter: Förstör militärhelikoptern i Leasure Park, när militärerna anlänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör cases. Helal copter får du om du skjuter ner special forces helikopter i leisure park. Snuff shot B och J får du om du tar kort på brad och jessie som zombies. Brad finns i rummet i parkeringshuset efter uppdraget "last resort" (kommer inte ihåg vilken case). Jessie finns uppe i secure room efter samma case.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör cases. Helal copter får du om du skjuter ner special forces helikopter i leisure park. Snuff shot B och J får du om du tar kort på brad och jessie som zombies. Brad finns i rummet i parkeringshuset efter uppdraget "last resort" (kommer inte ihåg vilken case). Jessie finns uppe i secure room efter samma case.

Nej, det är innan overtime mode, efter Larry.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

real mega buster men då måste du döda zombizar (ca 53,000)sen kommer den till det säkra rummet.(det skall jag iallafall testa :) )

ha :lol: 8 sek efter kishuna

nu när jag endå har ämnet levande så undrar jag varför några försvinner från det säkra rummet :cry: (om ni unndra varför jag skrev det där med 8 sek fasten det stog att jag skicka det senare e de pga att jag ändrade mitt svar med det inlägget :bah: )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, ja just f*n.. Dags o köra om cases kanse ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...