knipan64 Skrivet 24 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 jag undrar om hur man får zombie road (tror det stavas så) och i pp colekter (vet ej hur det stavas) undrar jag om man skall fota det gula bilderna över menniskor eller %bonusar som finns lite här och där t.ex. anslags tavlan i det säkra rumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 zombie road har jag aldrig hört talas om. för PP collector ska du ta kort på alla pp stickers (t.ex. anslagstavlan) under en 74h mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Zombie road ska du gå på zombiehuvuden en bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 hur skall jag kunna gå på huvuden och om du menar att jag gör zombie ride så kan man väll inte gå på deras huven...eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 joo, det är just det man kan med zombie ride.. Tips. Gör det i maintence (stavning?) tunnel. altå parkeringshuset :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 28 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 k jag förstod jag trode bara man kunde hoppa när man gör zom...men tack för svaren :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.