Daddan Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 (redigerat) Hej!! Jag vill tipsa om ett jättekul mmorpg som heter Fallensword ; Skapa en Char, Joina guild, möta monster , PvP m.m Maila mig om ni får problem med spelet( lr Inte fattar hur man gör) [email protected] Hejdå! :D :D Redigerat 26 April 2007 av Daddan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 laddar man ner det eller spelar man det på deras sida :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daddan Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 laddar man ner det eller spelar man det på deras sida :huh: Man spelar på sidan :) :D Testa gärna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 laddar man ner det eller spelar man det på deras sida :huh: ok ska testa jag spelar nu men fattar inte så mycket :D hur får man exp :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 ska testa är det text baserat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 njaa det borde vara det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daddan Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Till Angelo: Du klickar på "Wiew map" och där väljer du ett ställe (Mountain Path rekommenderad) och där dödar du monster! :medieval: Till Cheatboy_93: Det är textbaserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonnypale Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag ska testa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Hur kan ett MMORPG-spel vara textbaserat? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sgackrutigkajal Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 värkar ej kul.. sen . orka " hjälpa " dej -.- vad får du för de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daddan Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Till Kishuna: Testa så får du se ;D till Sgackrutigkajal : Om du inte vill spela , så behöver du inte skriva det, det är det bara att inte spela. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thewizard Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 :cool: har spelat det i 1 vecka nu !! Level 14 :medieval:De e coolt:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.