Jag har ett problem:
Jag gillar en tjej i min klass men vet inte vad jag ska göra. Ska jag eller hon ta första steget?
Jag har ett problem:
Jag gillar en tjej i min klass men vet inte vad jag ska göra. Ska jag eller hon ta första steget?
Du borde ta första steget.
Säger jag som aldrig vågar ta steget typ 3 tjejer gillar mig och jag är såååå feg xD
Börja med att säga om hon vill göra något tex ut och prata. Och om båda gillar varandra käka pizza elr nått med henne och sen när tiden e inne bli ihop :P
Ta första steget du! Hon kanske inte vet att du gillar henne..då kan inte hon ta första steget :) men typ säg att du tycker hon har fina kläder..Inte för mkt fjäsk bara..:) Good Luck
Har du hennes MSN? Kan vara lättare att börja över internet.
Det som jag kan ge som tips av egen erfarenhet ;)
Om jag ser en tjej som ja gillar / håller på bli kär i försöker jag bara först bli kompis med henne.
Genom att då kanske hänga med hennes polare eller något sånt sen efter ett tag när man lärt känna varandra bättre kan du ju ta steget å säga
Du.Jag vill säga en sak till dig. vet inte riktigt hur ja ska säga det men...Jag är kär i dig å och jag har vart det ett tag.=) Sen löser sig allt av sig själv
Men vänta inte för länge bara då kan det bli försent
Det är ett alternativ
Sen det andra lättare men krävs mod för att göra det.
Gå fram till henne se säger du att du vill prata med henne så går ni en bit bort sen säger du bara som de é att du är kär i henne och vill veta vad hon tycker om dig för att du gärna bli tillsammans med henne.
Lycka till
Tack så jättemycket för alla svar!! Dem ska jag dra nytta av.
Börja med att fråga om hon kanske kan följa med dig hem någon gång efter skolan och sedan så kanske ni blir konpisar. Men tills ni kanske blir ihop kan det nog dröja ett bra tag, man måste lära känna varandra först.
du ska ta första steget
Jag känner lika dant. vet inte hur jag ska göra men vi har varit kompisar ett tag. med det känns som om det går en hel del frammåt.:)
Tjejer tycker om killar som tar första steget . Det sade iallafall en tjejkompis till mig. xD Men det är nog sant.
Du ska ta första steget, så enkelt är det bara.
Du bara tarna och säger "Du o ja, nu!". Hon nappar direkt, jag lovar. Resten rullar på, det är lugnt.
↗ till inläggetTjejer tycker om killar som tar första steget . Det sade iallafall en tjejkompis till mig. xD Men det är nog sant.
Jag tror att uttrycket från person till person stämmer in i det fallet. Alla tjejer behöver inte en kille som tar första steget. Jag tog första steget på mitt förhållande och jag är tjej och jag har faktiskt inget imot det.
↗ till inläggetDu bara tarna och säger "Du o ja, nu!". Hon nappar direkt, jag lovar. Resten rullar på, det är lugnt.
haha har du provat det själv eller? Funkar det
↗ till inläggetJaa, lätt. Det är bara att tuta och köra. (Y)Du bara tarna och säger "Du o ja, nu!". Hon nappar direkt, jag lovar. Resten rullar på, det är lugnt.
om man är säker på sin sak, ja. finns ju en ganska stor chans att man åker på en diss, eller kanske rentav en smäll... det är liksom en lite vinna allt eller förlora allt... men om man vill ta risken så, tuta å kör och se vad som händer ^_^, jag skulle då aldrig göra det.
↗ till inläggetJoo testa jag lovar att det funkar, bre!om man är säker på sin sak, ja. finns ju en ganska stor chans att man åker på en diss, eller kanske rentav en smäll... det är liksom en lite vinna allt eller förlora allt... men om man vill ta risken så, tuta å kör och se vad som händer ^_^, jag skulle då aldrig göra det.
jag HAR testat det, och det funkade inge vidare... ganska urselt faktiskt
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in