Hoppa till innehåll

En Tjej I Min Klass...


Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Du borde ta första steget.

Säger jag som aldrig vågar ta steget typ 3 tjejer gillar mig och jag är såååå feg xD

Börja med att säga om hon vill göra något tex ut och prata. Och om båda gillar varandra käka pizza elr nått med henne och sen när tiden e inne bli ihop :P

Redigerat av Cheatboy_93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst LudvigRamone

Ta första steget du! Hon kanske inte vet att du gillar henne..då kan inte hon ta första steget :) men typ säg att du tycker hon har fina kläder..Inte för mkt fjäsk bara..:) Good Luck

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Det som jag kan ge som tips av egen erfarenhet ;)

Om jag ser en tjej som ja gillar / håller på bli kär i försöker jag bara först bli kompis med henne.

Genom att då kanske hänga med hennes polare eller något sånt sen efter ett tag när man lärt känna varandra bättre kan du ju ta steget å säga

Du.Jag vill säga en sak till dig. vet inte riktigt hur ja ska säga det men...Jag är kär i dig å och jag har vart det ett tag.=) Sen löser sig allt av sig själv

Men vänta inte för länge bara då kan det bli försent

Det är ett alternativ

Sen det andra lättare men krävs mod för att göra det.

Gå fram till henne se säger du att du vill prata med henne så går ni en bit bort sen säger du bara som de é att du är kär i henne och vill veta vad hon tycker om dig för att du gärna bli tillsammans med henne.

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst nissling

Börja med att fråga om hon kanske kan följa med dig hem någon gång efter skolan och sedan så kanske ni blir konpisar. Men tills ni kanske blir ihop kan det nog dröja ett bra tag, man måste lära känna varandra först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kasta inte en massa känslor på henne direkt för då kommer hon att bli avskräckt. Försök att umgås och lära känna henne först och samtidigt får hon en chans att lära känna dig. När ni känner varandra lite bättre kan du bjuda henne på fika eller ngt likanande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...