Shockwave Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 finns det fler än jag som tittar på anime, och vad för serier? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Animeär som Dragon Ball va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 dragon ball är en manga. manga är japanska poketböker, tidningar. anime är japansk tecknad film tex pokemon, digimon men dom är inte så bra som andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 ok.jag blandade ihop dem 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 men det är typ samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 på webhallen.com finns det mkt anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag kollar på Digimon F, Yu-Gi-Oh! å Sailor Moon. dom två förstnämda på tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Går det på teve? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 pokemon, digimon & sailormoon. men det finns många fler och mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Hmm, Pokémon (ibland), Digimon, Beyblade (när jag inte har nåt att göra). Sen kommer jag inte på fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) medabots gå på tv. card captor sakura, macross & roboteck är några som jag skulle vilja se på tv. känner ni inte till dom. :huh: Redigerat 27 Februari 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Waaaaaaah! Hur kunde jag glömma Medabots!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.