Anonymiserad Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 I påskas fick jag sonic riders till PC, men det vill inte starta. Min dator uppfyller systemkraven. Error-meddelandet är "you can only start this game from the launcher.", om det ens kommer något alls. Vad ska jag göra? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 öppna sonic riders mappen och starta den?!?! jag fattar inte vad som är är så svårt med det när det bara är att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 öppna sonic riders mappen och starta den?!?! jag fattar inte vad som är är så svårt med det när det bara är att läsa. joo, men jag gör ju det!!! you can only start this game from the launcher, det är ett felmeddelande... jag startar faktiskt från launcher.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 hej på dig hmmm jag har också varit med om att den inte vill läsa av skivan men jag tror att du ska kolla efter ett nytt spel kolla i butikerna om du hittar ett exakt likadant isåfall ska du köpa det och funkar inte det heller så ska du fråga dom i butikerna vad det är för problem mvh jesper93 :) :D :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 testa att installera om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 ok ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 att installera om spelet - funkar inte Och jag vill inte slösa pengar på att köp ett nytt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 DaDiBoM gå in på själva spel mappen och kolla om det finns någon annan launcher har hänt mig att den inte vill starta med den launchern som sätts på skrivbordet var tvungen att gå in i mappen och öppna spelet direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 DaDiBoM gå in på själva spel mappen och kolla om det finns någon annan launcher har hänt mig att den inte vill starta med den launchern som sätts på skrivbordet var tvungen att gå in i mappen och öppna spelet direkt Har redan försökt. Det finns två program i spelmappen - Sonic riders och launcher. Jag har testat båda, inget funkar. Jag har fått problem med tomb raider legend också: Det sa att min dator inte klarade av ett visst program, vilket min dator gör, så att det är nog inte spelet utan datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.