Jag är en kille på 12 år och går i 5:an... Det är en tjej i klassen som är super söt! och jag undrar hur man vet att hon också är kär i mig.. Jag är en ganska klen kille och går intte i någon sport.. och jag är ganska kortväxt.. snälla hjälp mig! HUR SKA JAG MÄRKA ATT HON TYCKER OM MIG!
Hjälp! Är Hon Kär I Mig ?
Fråga.
Jag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först!
Om hon tittar på dej mycket och typ ler varje gång, så är det väl ett tecken på att hon gillar dej.
öh, är du 12? det står 22?
Han tryckte väl in det när han blev medlem.
Det kan ju Admin fixa ändå om han frågar...
Och du kan ju börja med att vara extra trevlig mot henne.
Fråga.
Pratar mer med henne och så.
Fråga henne, du kan ju inte få reda på det om du inte frågar! Jo, visst men du kan inte vara 100% säker, är ni bra kompisar?
Sätt dig gärna vid samma bord i matsalen, prata med henne om allt möjligt men gör det inte för mycket bara. Det brukar inte tjejer gilla.
↗ till inläggetDu är ju dum i huvudet. :angry: :angry: :angry:Jag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först!
Är hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ.
↗ till inläggetÄr hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ.
Hur f*n kan du säga att han inte har någon chans på henne bara för att hon är populär bland killarna.
Hon kanske gillar sånna killar som Mackan330.
↗ till inläggetjag håller med citrusfrukt, det finns bara ett sätt, frågaJag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först!
Kom igen grabben fråga!
Så gjorde jag iallafall :D Det funka.Sitt me henne som dom säger men säg inte nåt fel då blir det kaos *gulp*Har typ alla efter mig nu. :blink: '
Men e ihop me hon nu :P Testa själv!
↗ till inläggetI den åldern ska det mycket till för att en kille som inte tar plats ska bli ihop med en populär tjej. Inte omöjligt, men knappast troligt.Är hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ.
Daska * i ansiktet på henne och se vad hon gör ! :D
↗ till inläggetJag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först!
Klart du kan? Hur i h*lvete skall du annars få reda på det?
↗ till inläggetJag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först!
Hahaha exakt!
Hehe. Fråga på MSN eller sms!