Gäst Mackan330 Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jag är en kille på 12 år och går i 5:an... Det är en tjej i klassen som är super söt! och jag undrar hur man vet att hon också är kär i mig.. Jag är en ganska klen kille och går intte i någon sport.. och jag är ganska kortväxt.. snälla hjälp mig! HUR SKA JAG MÄRKA ATT HON TYCKER OM MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mackan330 Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Om hon tittar på dej mycket och typ ler varje gång, så är det väl ett tecken på att hon gillar dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 öh, är du 12? det står 22? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Han tryckte väl in det när han blev medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Det kan ju Admin fixa ändå om han frågar... Och du kan ju börja med att vara extra trevlig mot henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Fråga. Pratar mer med henne och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Fråga henne, du kan ju inte få reda på det om du inte frågar! Jo, visst men du kan inte vara 100% säker, är ni bra kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Sätt dig gärna vid samma bord i matsalen, prata med henne om allt möjligt men gör det inte för mycket bara. Det brukar inte tjejer gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Jag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först! Du är ju dum i huvudet. :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Är hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.