jonathan_94 Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Hur dödar man jättefienden innan man får Wavebeam i isvärlden när man fått Space Jump Boots? Jag behöver klara den snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) När du har dödat de små, och den stora kommit fram ska du släppa Morph Ball-bomber under dens mage ;) Redigerat 29 April 2007 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag gjorde det för länge sen så mins inte men har fastnat själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Shegoth.Se upp för skotten som hon sjuter.Men efter när hon har gjort frys-stråls atacken så "flämtar" hon.DÅ ska du med power beam och INTE missiler.Hoppas att det ger hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwhatsh Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Så här klarade ja den... När den sprutar den där ismasaken eller röken eller va det nu ä... så sköt ja den med missiler... fast det tog ett bra tag.... hoppas DET hjälper :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonBall13 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Så här klarade ja den... När den sprutar den där ismasaken eller röken eller va det nu ä... så sköt ja den med missiler... fast det tog ett bra tag.... hoppas DET hjälper :) Tack för hjälpen nu vet jag det:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg