Snookis Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) Jag har själv BM för Arena. Det är enligt mej det bästa i arena med full BM. Men Markmanship krävs oftast av guilder för raids. Redigerat 6 Maj 2007 av Cold_fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) Rogues har snabbare DPS.. ( Måste inte betyda att den är högre än hunters ) Rogues behövs bara ett AP runt 1,1k för att skada bra. Rogues har out of combat cc ( Crowd-Control ) Hunters in combat. Hunters har också rätt feta crits, med aimed shot och sånt. De är också ranged.. Därför väldigt bra på att ta adds i instances.. Som.. Tillexempel Shadow Labyrinth, dit skulle inte jag gå utan en hunter ( Warlock Bossen ) Så, egentligen borde båda klasserna ha enkelt att finna grupper. ;) I PvP.. Hunters är väldigt användbara i Arena.. Och skadar rätt hårt, i 1v1 behövs tur.. Stamina och Gear, blandat med skeel. Rogues i PvP.. Själv är jag trött på alla som gråter över att deras klass suger bara för att Warriors pownar dem. Rogues är bra.. De kan ta casters bra, men också druids.. Och ibland Warriors. Jo, som rogue behöver du kunna spela din klass.. De har många "CD's" ( Cooldown Abilities ).. Och man borde inte använda mer än två i varje fight.. Redigerat 6 Maj 2007 av XxXHaZteXxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg