XeizTeN Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Vilket realm är den mest populärsaste just nu med många svenskar och så och om jag börjar på den realmen så undrar jag om jag kan få nått silver till saker skriv inte vilken du spelar på utan den populäraste.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Själv tycker jag Hamoarush (felstavat) , Vek'Nilash och Ahn'Qiraj . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Frostmane, nästan bara svenskar. Europas största realm vad jag vet också. En av världens bästa guilder spelar även där ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 kan man inte kolla det på wow-blizzard´? om jag minns rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag tycker Ravenholdt är bra. Ganska många svenskar där =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Av de servrar jag spelar på är Burning Legion mest svenskar, ska inte säga att det är jättemånga, men många är svenskar Maghteridon har ganska många men där finns Nihilum, en av de bästa guilden som finns Redigerat 4 Maj 2007 av Black Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Magtheridon har Europas bästa guild och så är det as mycket Svenskar i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Stormscale, for sure, typ 80% svenska, bästa guildet är helsvenskt, och dom flesta topguildsen var iaf helsvenska osv, och den är populär ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg