E4STMAN Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag behöver lite hjälp av nån som kan hårdvara, det är så att jag har köpt en data från komplett och fixat ihop den, nu helt plötsligt har cd spelarn i datan slutat funka! Det kommer ström i den, jag kan öppna den och lägga in en cd som läses av, men jag kan inte öppna cd:n på datan. cd spelaren syns inte heller på "den här datorn". Nån som vet vad jag ska göra för att fixa till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 det har hänt med min cd läsare osså...den är nog trasig...tyvärr...fast de behöver den inte vara...den kanske inte är ordentligt inkopplad. kolla så att alla sladdar sitter där dom ska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Är du säker på att sladdarna är i? kolla om inte nån åkt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.