Shockwave Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Skrivet 27 Februari 2004 har någon nått tips om hur man klarar armbrytningen mot chees. :huh: Citera
Kalavera Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Skrivet 27 Februari 2004 Jo du kan antagligen leta på internett efter dem rätta svaren. Men du ska hålla dig till de korta och tänk på vad han säger...spara innan du kör första gången och om du misslyckas så börjar du om eftersom han blir svårare att vinna emot varje gång. :ph34r: Citera
KazeN Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Skrivet 27 Februari 2004 om man inte hör vad han säger så kan man typ fråga "can you repeat that?" ett annat tips är kanske att save:a efter varje vunnen runda och leta upp det rätta svaret :P (jag använder mig inte av det, jag har sett någonstans) Citera
Shockwave Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) jag har klarat honnom nu :lol: men jag behöver hjälp med en annan sak. jag har skapat en annan tråd till den frågan snälla svara på den. :( Redigerat 29 Februari 2004 av Vegeto Citera
incognito Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Vilket Monkey Island? Säg inte att det är 3:an eller 4:an [Dom suger riktigt hårt jämfört med 1:an och 2:an]. Sedan Ron Gilbert slutade med MI så har det bara blivit sämre. Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Skrivet 18 Mars 2004 Jag har 1:an 2:an och 4:an! Dom är riktigt bra! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.