JonteFire2 Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Hej! jag har precis fått harry potter och fången från azkaban på ps2 :) men jag är på första lektionen alltså den där glaciuslektionen eller vad det är men jag fattar inte vad jag ska göra :( kan non berätta hur jag ska göra typ som en guide PS: jag fattar inte hur jag ska få utmanings skölden i de där spegelrummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag har bara spelat det på game boy advance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 och! jag frågade om non kunde hjälpa mig! hallå!?!?!?!?! är det non som vet eller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 för de första så stavar man inte non..... nån heter de :P har du gått in i de där lilla rummet? om inte ska du gå in där och klara uppgifter så du kan komma längre in i rummer och kan tills sist få formlen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 menar du i de sista rummet och sen när man tryckit på den där knappen blir den där väggen till trappor så kommer det en monsterbok? menar du där? :) eller menar du i det där spegelrummet som man ska förflytta dem där strålarna?? men jag behöver inte hjälp me det längre men hur räddar man nevill, nevill säjer att man ska titta i en låda...VILKEN LÅDA!!!???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg