Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 LOL! min horde kompis lirar på deathwing och min andra kompis(alliance) lirar på stormreaver XD 61..han köpte powerlvling... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Orka köpa powerlevlin fy f*n . . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Orka köpa powerlevlin fy f*n . . indeed :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Xade vi kan spela Horde så ska du få se lite orcs XD och trolls nedå men du kan ju testa horde på nån realm med mig så kan vi spela ;) Har en level 70 horde, fick av en kompis. ;) Men Horde är ändå mycket tråkigare :/. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Varför det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg