ajar Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Tjena! När jag försöker lägga upp en video från Youtube på forumet eller i min presentation så dyker bara en helt vit ruta upp. Vad är det som jag gör fel? Redigerat 30 April 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Använd youtube knappen och gör som det står. Fyller du i fel så blir det en vit ruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Där skrev jag och så länken till videon imellan taggarna. Det funkar fortfarande inte... Redigerat 30 April 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag menar [youtube]Srea10Xmui0[/youtube] Precis som det står om du använder Youtube-knappen. Fast kanske skulle förtydliga det lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Tack så mycket! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Hade också detta problem men PMade admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Nu är youtube-knappen förbättrad. Den förra strulade tydligen i Internet explorer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.