ZiLbOr Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) snälla kan nån säga :kung: :medieval: :medieval: :kung: :kung: Redigerat 30 April 2007 av ZiLbOr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) men å jag menar jag kan inte gå in i grotan det e stängt hur öppnar jag den så jag kan gå in i den :unsure: Redigerat 30 April 2007 av ZiLbOr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 (redigerat) Först måste du fångaen Relicanth e jäklöigt svår o hitta men du hittar dom underwater på route 124 och 126 tror jag sen måste du träna upp din wailmer til en Wailord eller fångaen men de e svårare. När du har fångat båda ska du ha Wailord först o Relicanth sist i ditt pokemon party så flyger du till Pacificdlog town. surfar längst till vänster o till sist kommer du antagilgen till en dive spot simma dit gå in o läs på alla stenar sen använder du dig så kommer du in til en annan grotta läs allt där så kommer du höra tre klickande ljudo så står det typ "it sounden like thre doors opened far away.." eller nåt sånt. sen kan du flyga till öknen gå ner så ser du öppningen läs all text på stenarna gå sen, och detta e vikigt!, två steg åt vänste och två steg ner så använder du rock smash så möter du Regirocj i lvl 40. Sen flyger du till route 120 o hittar grottan. än en gång, läs all text sen så ställer du dej i mitten o använder flash så möter du Registeel. Sen så surfar du til route 105 så hittar du grottan efter lite letande (den ligger till vänster om routen) gå in läs all text och gå ett varv runt hela grottan inuti så öppnas dörren o du möter Regice i lv 40 som vanligt!!! :rolleyes: Redigerat 29 Maj 2007 av MaGGoT133 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg