Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Vem va medlem nr.1?(Avregistrerad) (Admin är medlem nr.2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Det är antagligen någon special användare, som tillexempel Google.se; man kan ibland se att användaren är inloggad, men man kan inte komma in på presentation. Här finns t.ex. en användare som heter Ask Jeeves där man inte kan komma in på presentationen: http://img62.imageshack.us/img62/7327/askjeevessq2.jpg P.S. Tyckte att detta var ett lite onödigt ämne. Redigerat 30 April 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 en test-användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 FuskaBot är den första användaren:D kolla på fuskaBot's prezz där står hans medlems nummer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 FuskaBot är den första användaren:D kolla på fuskaBot's prezz där står hans medlems nummer :D FuskaBots medlemsnummer är 6037. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Det har ändrats!! Jag har sett att det har stårr Medlemsnummer: 1 Då vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 "Felaktig användande av forumfilerna." om man går in på Medlemsnummer 1s press :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 "Felaktig användande av forumfilerna." om man går in på Medlemsnummer 1s press :S Jag vet. Så antagligen är det någon sådan speciell användare som jag snackade om eller så är det som Putside säger; en testanvändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 K. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Det är FuskaBot. Det är en testanvändare admin gjorde innan han gjorde sin egen användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Finns ingen 1:a och har aldrig funnits. Det var en säkerhetsdetalj i phpbb när vi körde det förr i tiden så att räknaren började på 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.