maxima Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 hej! jag har new super mario bros, och är nu på sista banan på det stora slottet, men kommer inte vidare! för när jag går igenom en massa dörrar kommer jag till ett lava ställe och när jag går där så kommer bara samma "bana" igen och jag kommer inte vidare! hoppas ni förstår vad jag menar! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Du menar de plattorna..?? Först går du där uppe sedan i mitten och sist längst ner då kommer du till Boss dörren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Du menar de plattorna..?? Först går du där uppe sedan i mitten och sist längst ner då kommer du till Boss dörren. tack!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Menar längst ner uppe mitten. Lessen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg