Dante Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Är det nån har som har finalfantasy X-2? jag har klarat spelet jag fick det i förra fredagen B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 är det kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jätte kul, har du det wetwilly? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Är det nån har som har finalfantasy X-2? jag har klarat spelet jag fick det i förra fredagen B) Jag har bara trailern och det är jag glad över. vem f*n vill ha ett skitspel? kolla bara grafiken till exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 det är väl inget fel på grafiken (kanske ibörjan men man vänjer sig efter en liten stund) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marran919 Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag har spelet och det har faktist skit bra grafik!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag har det också! varvat det! lätt juh! någon som vill ha hjälp med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag har det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 ska du skaffa det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag har Final Fantasy X-2. Köpte de i onsdags och varvat de 2 gånger redan... de är ett skit bra spel men de borde få vara svårare + att musik är en aning fel på måååånga ställen, t.ex Mi'ihen Highroad. Där är den helt töntig och helt opassande. I Zanarkand Ruins är oxå musiken opassande... det är ett stort minus på spelet. Grafiken är bra som på FFX. Kanske en aning bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har klarat spelet 64% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FINAL FANTASY Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag köpte det för 11 dagar sen jag har kommit till vegnagun flera gånger men jag glömmer alltid bort nånting och så börjar jag om men nu har jag inte missat nått och tänker spela klart det föresten sluta klaga på grafiken den e skit bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg