Jaxter Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 HJÄLP!!! jag har fastnat på FF X-2 jag vet inte var man hittar en kostym på chapter 2 på spelet nära thunderplands så HJÄLP!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hur många har du? man ska ha tre en får man i bikael island (öken ön) en i en grotta i mount gagazete sista minns jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det är i mt.gagazet bikanel island djose temple sen när du har fått alla ska du gå till guadosalam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaxter Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 oki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hur många procent har ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) Jag har 76% Redigerat 7 April 2004 av Dante Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) okej! kör du på att få mkt procent? jag gör det! började igår! har typ 86%! vilka dressspheres har du? Redigerat 4 Mars 2004 av fredflinta2001 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 FF är sk*t! Alltså bara min åsikt... Min brorsa satt och nörda FFX för inte så längesen och det var sk*t jobbig musik, den upprepades hela tiden. Så jag tror inte att jag kommer att köpa det, inte frivilligt iaf. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy.arman Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag behöver hjälp på ff12 jag har fastnat vid där man ska hitta nån grotta och nån nyckel till en kist alltså det är där juna kommer till sitt hem tror jag och man ska leta efter wakka men hur gör man det och var hittar man han :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 du måste juh först leta efter olika cyphers! som öppnar en grotta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 spelet är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy.arman Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 och sen ska man hitta tre till såna men man måste ha nån sak först som det är nån som har hjäp mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg