Adamovich Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Hejsan ja har haft 360 ett tag nu och när ja sätter på 360it så blinkar det rött och bilden är bara svart vad ska ja göra :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Uh oh. Blinkar starknappsringen rött? Det finns många andra trådar om det här, kolla nån sån. Men jag kan säga att det inte är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adamovich Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Den blinkar rött ja men ja vet inte vad ja ska göra ringa supporten elr vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Kolla så att sladdarna sitter i. Samma hände mig en gång men jag tryckte bara in sladdarna så lyste den grönt igen. Funkar det inte har den gått sönder. Gå då till affären du köpte den i och förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 ripto har rätt :student: det e en kabel lös någon stanns och jag gissar på bild kabeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Ring Microsofts support eller gå till affären där du köpte den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Hur många lampor lyser? Är det fyra lampor så är en kabel ur, lyser 3 lampor så kan det vara överhettning eller glödproblem. Då är det bara att ringa till support så får du info där. Det kommer antagligen att skickas till tyskland så att de kan laga eller byta ut det, men det kommer en fraktfirma och hämtar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Där har du fel, om det är 3 - 4 lampor som lyser är det ett tekniskt fel, 2 lampor är överhettning tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Det ska lysa en röd lampa om det är glapp i bild sladden/den sitter fel också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.