KrigKrigFPS Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 men det kanske inte finns några berg... Man kan visst spränga hela skitet... Dom säger det i den nya trailer Länk = Roliga trailern Länk2 = Den som visar allt i spelet nästan = trailer men när jag trycker på trailern som ska visa nästan allt, så kommer det bara upp en massa konstig shit. okej...nu hittade jag den. Öh, inga berg!? Blir ett konstigt spel om det inte finns det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Vet inte så mycker just nu förutom att jag förmodligen ska skaffa spelet eftersom det verkar mycket bra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 det kommer bara till konsol :( men antagligen kommer BF3 till dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Ja det sägs att man skall kunna ta sönder allt i spelet nästan vartenda detalj :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Ja det sägs att man skall kunna ta sönder allt i spelet nästan vartenda detalj :rolleyes:Nej, Nej, Nej. Ungefär 90%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 här är en som spelar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Det här speletverkar faktiskt bli grymtkul och bra. Men på Level7 eller Gamereactor fick det bara 6/10 efter att de kört testversionen och de var inte så taggade på att köra fullversionen sen. En sak som verkar väldigt jobbigt med spelet är adrenalinsprutan. Om du har lite liv så måste du ändra vapen till adrenalinsprutan och sen använda den. Sen ändra tillbaka till ditt vapen. Det vekar rätt jobbigt men man vänjer sig nog. Redigerat 12 Maj 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Nån som fått reda på något nytt om detta spel? Jag ska självklart köpa det den 26:e då det kommer ut. På torsdag (5/6) så kommer demot ut. Har för mig att jag läste någonstans att demot skulle innehålla 2st SP banor och 1 MP bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Vad vitt jag vet så är DICE svenskt. och speleric verkar inte förstå hur man gör spel. Man kan inte bara göra en pansarvagn och ett hus och sedan skjuta på det, man måste göra så att man kan skjuta på det också. Men det har ju kommit ut, ser ROOLIGT ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Är roligt. Tyvärr kan jag inte lira nåt för att mitt Xbox 360 är på lagning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg