Shadowborn Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Jag har ingen aning om hur jag ska komma vidare, jag har hittat book of curse men jag har ingen aning om vad jag ska ha den till och hur öppnar man dörrar där det står till exempel a emblem of a sword is carved in the lock??? :blink: Redigerat 2 Maj 2007 av Shadowborn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Vilket resident evil spel menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 2 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Det står bara resident evil på förpackningen men man är i ett gammalt hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Skulle vilja ha resident evil :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jaja men kan nån hjälpa mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Mycket svårt att säga. Har själv klarat spelet flera gånger så jag kan nog hjälpa om du beskriver eller lägger in en bild på mapen, items med mera du har. Annars finns det bar guider på nätet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonBall13 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Jag har ingen aning om hur jag ska komma vidare, jag har hittat book of curse men jag har ingen aning om vad jag ska ha den till och hur öppnar man dörrar där det står till exempel a emblem of a sword is carved in the lock??? :blink: asaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg